סולחה בכנסת; אמסלם נצפה בלשכתו של נתניהו: "אני לדודי ודודי לי"

אבי רבינא No Comments on סולחה בכנסת; אמסלם נצפה בלשכתו של נתניהו: "אני לדודי ודודי לי"

לאחר המתקפה הבוקר על נתניהו, על רקע התנערותו של יו"ר הליכוד מדבריו על נשיאת ביהמ"ש העליון: ח"כ דודי אמסלם נצפה הבוקר בפגישת 'סולחה' בלשכת נתניהו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סולחה בכנסת: לאחר הביקורת שהשמיע כלפי יו"ר הליכוד, ח"כ דודי אמסלם נצפה היום בלשכתו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו בכנסת. נתניהו אף פרסם בעצמו תמונה שלו עם אמסלם וכתב: "אני לדודי, ודודי לי".

כזכור, אמסלם פתח הבוקר במתקפה חריפה על ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו על רקע התנערותו מדבריו נגד נשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות. "אני אוהב אותו ומחזיק ממנו, זה בסדר לחלוק עליי, אבל אמרתי לו שאני לא מקבל בשום פנים ואופן את זה שהוא מתקשר לחיות. זה לא תקין. לא נעלבתי אישית, חשבתי שהוא פוגע בכבוד המחנה הלאומי", אמר אמסלם ל'כאן חדשות'.

אמסלם המשיך ותקף: "12 שנה נתניהו היה ראש ממשלה ובסופו של דבר לא עשינו שום רפורמה שהייתה נדרשת במערכת המשפט. לא סתם הגענו לאן שהגענו. נתניהו התנגד ראשון לחוק הצרפתי ולחוק שלמדינה לא תהיה זכות ערעור מוקנית. כמו שאמר אהרן ברק, הוא באמת שמר על מערכת המשפט".

כזכור, לפני כשבוע הגיבה נשיאת בית המשפט העליון למתקפותיו של ח"כ אמסלם מעל בימת הכנסת במכתב מיוחד וחריג ביותר אותו שיגרה אל לשכתו. "אני תוהה מנין כל הרעל והשנאה שמביאים אותך לומר דברים קשים כל כך על אנשים שאינך מכיר", כתבה בין היתר חיות לאמסלם.

בתגובה לכך, התנער ראש הממשלה לשעבר נתניהו מדבריו אמסלם ואמר כי הם "אינם מקובלים עלי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי. הביקורת חייבת להיות עניינית".

דבריה של חיות נכתבו על רקע נאומו של אמסלם יום קודם לכן במליאת הכנסת, בה השתלח בנשיאת בית המשפט העליון בדברים קשים: "מה שתתה הגברת חיות", אמר אמסלם בין היתר בתגובה לפסק דינה שדחה את אחת העתירות שהגיש לאחרונה.

צילום: ערוץ הכנסת

"אל תחשבי שאנחנו טיפשים, במקום לכתוב קשקושי שטויות שאת עצמך לא מבינה, תכתבי מר אמסלם אני לא סובלת אותך, לא סובלת את האמסלמים ולא המכלופים ולא אתן לכם סיוע למה זה שלנו", אמר אמסלם.



0 תגובות